Zestaw 3 gier Ludanimo DJECO

Dostępność: W magazynie
Producent: Djeco
123,00 zł

Ludamino, to zestaw 3 klasycznych gier dla najmłodszych dzieci.
Gumowe zwierzątka i kartonowe pudełeczka umożliwiają grę w wyścig, grę w ciekawą wersję memo oraz grę w balans - układanie wieży.

Zawartość:

- kostka ze zwierzętami
- 1 kostka z kolorami
- 15 klocków w różnych kształtach (5 kwadratowych, 6 okrągłych, 4 trójkątne)
- 6 figurek zwierząt

Zabawka przeznaczona dla dzieci od 3 roku życia.

ZABAWKA WSPIERA
rozwój umiejętności społecznych dziecka
doskonali pamięć
ćwiczyć precyzję manualną, koncentrację oraz cierpliwość

Gra 1: Wyścigi

Gracze po kolei rzucają kostką, następnie przesuwają swoje zwierzęta do przodu i ustawiają na kolorze, który wyrzucili na kostce.
Jeśli figurka zwierzęcia dotrze do klocka, na którym już stoi inna figurka, ustawiamy ją obok na tym samym klocku.
Jeśli ustawiając zwierzęta obok siebie na klocku okaże się że z barku miejsca wszystkie spadną, wówczas gracz którego zwierzątko dotarło na klocek jako ostatnie cofa się do tyłu na klocek w kolorze wyrzuconym na kostce.
Pozostałe zwierzęta pozostają tam gdzie były. Kiedy gracze znajdą się blisko końca okręgu i jeśli na kostce wyrzucą kolor klocka, który jest zajęty, bądź nie będzie wcale klocka w tym kolorze wówczas zostają na miejscu.

Gra 2: Schowaj i znajdź

Pierwszy z graczy rzuca kostką i stara się znaleźć zwierzątko wyrzucone na kostce podnosząc wybrany przez siebie klocek.
Jeśli znajdzie zwierzątko którego szukał, zabiera je i stawia przed sobą, jeśli nie znajdzie zwierzątka, którego szukał, bądź okaże się że pod klockiem nie ma żadnego zwierzątka, kolejka przechodzi na kolejnego gracza.

Gra 3: Zbuduj wieżę

1 wersja:
Dzieci wybierają po kolei klocek bądź zwierzątko i układają je jedno na drugim. Gracz, który spowoduje swoim ruchem, że piramida się rozpadnie przegrywa grę.

2 wersja:
Gracze po kolei rzucają dwiema kostkami na raz. Do budowy wieży gracze muszą wybrać klocek bądź zwierzątko odpowiednio do tego co wypadło na kostkach. Jeśli pod koniec gry nie ma już odpowiedniego klocka, bądź zwierzątka do tego co wypadło na kostkach, gracza omija kolejka.
Klocki i zwierzątka ustawiamy jedno na drugim (zwierzątko może znaleźć się wewnątrz pudełka) tak, by powstała piramida.
Gracz, który spowoduje swoim ruchem upadek piramidy przegrywa.

Wiek

Rozwój