Gra pamięciowa, w której wygrana zależy od współpracy Grających.
Wybiła północ, zegar na starej wieży wskazuje godzinę duchów! Ich Pogromcy tylko na to czekali. Łapią za broń pełną zielonej galaretki i udają się do zamku. Gracze idą tam razem z nimi, by spróbować złapać i unieszkodliwić duchy za pomocą dużej ilości galaretki.
Gracze po kolei rzucają kostką i odkrywają tajemnicze zjawy. Mogą je schwytać, gdy odkryte zostaną 3 takie same karty. Karta z kluczem oznacza, że jeden z pogromcy zostanie uwięziony w celi. Gracze wspólnymi siłami będą musieli go uwolnić. Misja zakończy się sukcesem, gdy zawodnikom uda się schwytać i unieszkodliwić wszystkie duchy zanim wybije północ.
Zawartość gry: 3 pogromcy duchów, 24 karty (w tym 18 kart ruchów, 3 karty cela, 2 karty dziurka od klucza, 1 karta wejście do zamku), 18 pocisków z zielonej galaretki, instrukcja do gry.
Czas rozgrywki: 10 - 15 minut
Zabawka przeznaczona dla dzieci od 5 roku życia.
GRA WSPIERA
- rozwój procesów poznawczych w tym spostrzegawczość, pamięć oraz koncentrację
- umiejętności społeczne, w tym naukę zabawy w grupie wg określonych zasad oraz umiejętność współpracy
Informacje o produkcie:
Materiał: drewno bukowe, tektura