Dostawy i zwroty

DOSTAWA

1. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany mailowo w przypadku zamówień drogą mailowa lub telefonicznie, w przypadku zamówień składanych drogą telefoniczną.

2. Wysyłka zakupionych towarów realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej, Paczkomatów firmy InPost, możliwy jest również odbiór osobisty po uprzednim umówieniu telefonicznym lub mailowym.
W przypadku, gdy wybrana została przesyłka za pomocą Paczkomatów a rozmiary przesyłki będą przekraczały wymiary dopuszczalne przez operatora usługi Paczkomaty, wówczas przesyłka zostanie wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką priorytetową. 

3. Koszty dostawy:

3.1. W przypadku zamówień o wartości do 400 zł, koszt wysyłki jest podany w zamówieniu.

3.2. W przypadku zamówień o wartości przekraczającej 400 zł – wysyłka na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej jest bezpłatna.

3.3 Odbiór osobisty w siedzibie firmy jest bezpłatny, adres to: ulica Odkryta 56A/23, 03-140 Warszawa

4. Czas realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia nie przekracza 3 dni roboczych od chwili zaksięgowania zapłaty przy zamówieniach płatnych z góry i 3 dni roboczych od złożenia zamówienia przy zamówieniach realizowanych za pobraniem. Wyjątek mogą stanowić zamówienia na produkty aktualnie niedostępne lub nietypowe. W takim przypadku termin realizacji zamówienia może się wydłużyć, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.

5. Zwrot nie doręczonej paczki.
W przypadku zamówień wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej, Klient ma obowiązek skontaktować się ze Sklepem jeżeli paczka nie zostaje do niego doręczona w ciągu 7 dni roboczych od daty nadania.

ZWROTY

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 z późn. zm.), Klient będący konsumentem jest uprawniony, w terminie 10 dni od dnia otrzymania towaru, do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru.

2. Zwrotowi podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, bezwonny, z nienaruszonymi metkami, wszywkami. Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać oryginały dokumentów zakupu i dostawy oraz oświadczenie zwrotu. Jednocześnie prosimy o powiadomienie Sklepu o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem e-mail: zamówienia@perbambini.pl.

3. Zwracany towar powinien być wysłany przesyłka ekonomiczną Poczty Polskiej wyłącznie na adres: BCD Jarosław Brzozowski, ul. Odkryta 56A/23, 03-140 Warszawa.

4. W terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o zwrocie Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę wskazaną na dokumencie zakupu, przelewem na wskazany rachunek bankowy Klienta.

5. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.